Turundusseminarid kuulutavad kevadet: Password tuleb

Õues lahisevat lund vaadates on raske uskuda, et see talv niipea otsa saada võiks. Ometigi piisab ühest kiirest pilgust traditsiooniliste (turundus)seminaride kavale, et kevadekuulutuse esimesi märke näha. Password tuleb, külmad läinud, mune lendab, vesi taga; Pärnu paistab, suvi sõuab… ja nii edasi, eksole.

Et Pärnu Turunduskonverentsi korraldajad on veel õige pisut talveunised, ei oska nende programmi kohta muud kosta, kui et Seth Godin tuleb (ja see iseenesest peaks minna-mitteminna-minna kaalukausi kallutamise lihtsaks tegema). Pealegi on maikuuni jupp aega ka veel.

Password 2010 kava ripub aga juba mõnda aega täispikkuses väljas ja luureandmed kinnitavad, et registreerumine on ka juba täie hoo sisse saanud.

Mis (minu jaoks) Pärnust saab, on hetkel raske öelda, Passwordil olen aga kohal. Nagu ikka. Juba põhimõtteliselt. Et mismõttes ma ei ole. Ja, no olgem ausad, kuidas saakski teisiti, kui maailmakord on juba jälle peaaegu tagasi paika loksunud ja päevane seminar munaloopimisega särava punkti saab. Vahepealne vägivaldne katse pükste ja tagumiku lahkulöömisest mõjus ju üsna traumeerivalt, nüüd tuleb lihtsalt Tartust Tallinna kolimine andeks anda. Pikas perspektiivis ja rahakotis lõõtsuvat tuult arvestades võib see isegi kõige parem variant olla – saab ööseks ilusasti oma koju kotile kobida.

Eelmisel aastal õnnestus mul nimelt „jääks-teiseks-päevaks-ja-õhtusele-läbule-ka“ mõttele alles kohapeal tulla ja siis selgus, et ega selle Tartu linna peal nüüd nii äraütlemata palju hotellikohti polegi. Õnneks läks mõnel lahkel kodanikul süda haledaks ja sain juba ausate toaomanike juurde ühe lisavoodi tellida (jeee, laagrielu ruulib!), muidu oleks tulnud öö ilmselt kas kohalikke lõbustusasutusi tuuritades või bussijaamas mööda saata.

Tallinnas seda muret pole. Jagub hotelle ja kodu on veerandtunnise jalutuskäigu kaugusel…

Aga see selleks, ega tants ja tagaajamine asja mõte ole – vaatasin ikka Password 2010 kava ka üle. Minu „must have“ list sai siis selline:

>>> Charlie Crowe’i võiks kuulata küll, ehkki kogemus näitab, et UK turu ägedatest meedialahendustest on Eesti konnatiigis üsna vähe otseseid adapteerimisvõimalusi.

>>> Aasta Meediategu finalistide tööd – esitlused ja diskussioonid. Mii laiks praiz seremoonis, mii laiks dem… Pealekauba on seal „digitaalmeedia kampaaniad“, mille kohta senimaani meenub Forrest Gumpi tõdemus, et elu on nagu karp šokolaadi, ei või iial teada, mida sulle pihku satub… Et siis, ootan huvi, hirmu, põnevuse, eelarvamuste ja rõõmuga.

>>> Suhtekorralduse sessioonil tahaks ka tolgendada, kohe kindlasti, lisaks need auhinnatud ikka oma silmaga ära kaeda – mõni päev (nädal-kaks?) tagasi rääkisime just ühe kohaliku PR-ettevõtte PR-spetsialistiga, kel igipõline mure: hea PR ei paista välja, katsu siis hinnata nähtamatust…

>>> Üritusturunduse sessiooni kava on puudu, aga sealt tahaks ka läbi hüpata eriti, kui customer loyalty teemal mõni case-study tuleb.

>>> Teise päeva (okok, tegelikult vist ootan seda üleüldse kõige rohkem) nael on kohe hommikul ja seda Andy Milligani rollis. Peale selle, et ta ise mingil salapärasel vaprate-ja-ilusate-seebikalikul moel nunnu on, räägib ta brändimisest ja ennekõike märgibrändingust (valdkond, mis Eestis vahepeal kolme jalga lonkama kippus).

>>> Kohe seejärel tuleb jälle tore asi, nimelt „2010 aasta parimate ideede“ nimeline ettekanne Magnus Lindkvistilt (kes, peale kõige muu on ühtlasi hinnatud terve Rootsi riigi kõige paremaks esinejaks!). Nii et seda imemeest tahaks juba õppe-eesmärkidel vaadata 🙂

>>> Pärast lõunapausi saab kuulda vennasbaltikute ehk Lätis ja Leedus turundamise kogemusi ja siis juba, jee, veel üks „Eesti parimate“ blokk ehk Turundustegu, Meediategu ja Turundusjuht.

>>> Ja õhtul, hiljem, algab munamäng, millele mitteminek tähendaks suurematsorti kaotust tervele Eesti reklaamimaastikule – kes veel kui mitte allakirjutanu saaks välja kuulutada Aasta Loovämbliku ja Aasta Joodikagentuuri tiitli, mhh-ahh-mhhhh?!? Selleaastased usinad personaliringlused annavad lootust, et lõpuks ometi on ka teistel lootust areenile pääseda (üldiste liidrite Kontuuri (kogu grupp) ja Taevas Ogilvy kõrva). Ning ei, ennetamaks igasugu kahtlusi minu äraostetavuse kohapealt, siis auhinda (piiritu kuulsus igavesti) ei anna ma mitte kvalitatiivse koosjoomise vaid kvantitatiivse visuaalse vaatluse järgi. Täitsa objektiivsubjektiivselt.

Munapileteid ja Passwordi registratsiooniandmeid saab BestMarketingi lehelt.

*********

Käesolevaga kinnitan, et ülaloleva reklaamipausi eest ei ole ma saanud sentigi materiaalseid või mittemateriaalseid hüvesid. Kui kellelgi tekkis nüüd vastupandamatu kihk olukorda parandada ja mulle preemat maksta, võib tingimused eraviisiliselt kokku leppida :P:P

*********

Riiderite ja EPL kasutajate jaoks lingid kah:

* BestMarketingi lehel Password 2010 info ja registreerumine (http://est.best-marketing.com/index.php?lang=est&main_id=526)
* Pärnu Turunduskonverents (http://www.konverentsid.ee)

One comment

  1. Nagu täna mailikasti sopsanud kirjast selgub siis “Seth Godin räägib live – videokonverentsi vahendusel New Yorgist” seega läkski minna-mitteminna-minna kaalukausi kallutamise lihtsaks 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: