Pärnu Turunduskonverents 2009, vol2

** Kell 7:02 **

Nii-nii, asi pole enam palavikus või tatitõves ja kanges kurgus – ma olen lihtsalt pensionär! Annab mäletada, mil viimati üle 6 tunni suutsin järjest maha põõnata. Viimase nädala jagu on 5 tundi ka plusspoolele kuuluv saavutus… ja ei ühtegi vabandust. Hotellituba on väga normaalne – Strandis. Tuba pole suur, ent voodi seevastu on. WiFi toimib laitmatult. Nii palju köetakse, et saab akent lahti hoida. Kõik eeltingimused, alates hilisõhtul läpakaga rõdul (jaaa, rõdu eest viis plussi sellele, kes iganes toa kinni pani ja teadis, et ma suitsetaja olen!!!) tehtud sigaretist ja lõpetades uimastavate raviteedega, olid täidetud. Isegi padi oli enamvähem mõnna. Mida aga polnud, on uni. Kolm tundi ja siis veel kaks 20minutist sunniviisilist otsatukkumist. Normaalne.

Nüüd küürin end puhtamaks, püüan punanina kuidagi veidi märkamatuks muuta ja lähen vaatan siinse hommikusöögilaua üle. Siis räägime edasi 🙂

Muide, eile sai Postipoisis söömas käidud (krt, siit meenub, et mul on see restoranide TOPP 50 postitus poolikuna draftide all…). Hoiatati küll, et ilge ja „seal puha soomlased“, aga toit ise oli keskmisest latist pisut ülespoolegi ja soome keele vastu pole mul küll midagi. Meie kaasahaaratud kambajõmmid (seminari välisesineja naisega) olid oma lihatükkidega oluliselt rohkemgi rahul. Nii et põhjusmõtteliselt võib sinna teinegi kord minna. Ammende Villa oli eile täis, Lime Lounge aga juba suletud – täna püüan teise linnatiiru peale teha (see on ainus, mis neist listi jõudnud pärnakatest veel proovimata. Ja Juta, hoiatan – plaan on Tallinna top20’le tiir peale teha!)

** hiljem **

Kell on saanud 14:00 ja lisaks hotelli hommikueinele (ei miskit erilist) on vahele ka juba lõunapaus mahtunud (suurim erinevus konkureeriva turundusseminariga ongi seni toidus väljendunud – siin oli normaalne, seal on üsna tihti mingit maitsetut jäneseheina ette antud). Esimene ettekanne – Aneil Bedi (M&C Saatchi) on kõigi käest kõvasti kiita saanud, ju kuuleb sellest peagi kuskilt ka pikemalt. Ühesõnaga, kõige enam elevust tekitasid majandussurutises muutuvad kliendiprofiilid ja tarbijakäitumine.

Asi pole ju selles lihtsalt, et kõik ostavad vähem – ostetakse hoopis teistmoodi ja reageeritakse teistele stimulaatoritele kui seni, sest üldise surutise taustal on rahakoti kõhnumise kõrval muutunud ka inimeste suhestumine maailma ja iseenda vajadustesse.

II sessiooni kohta info puudub, sest ise sai (mõistetavatel põhjustel) hoopis paralleelsessioonil viibitud ja kõik needki, kellega lõunapausil kokku juhtusin, samast internetiturunduse töötoast. Ahjaa, seal pidi 25 inimest olema. Toole oli 50, kõik täis, ning toa tagumine seingi seisjatega kaetud. Üsna mitmed käisid uurimas, et „kus kirja panna saab“ 🙂 Praegune töötuba – efektiivsuse mõõtmisest – oli samuti ülerahvastatud, ehkki nende jaoks oli juba tooliarvu ka vähendatud.

Kella neljast on järgmine suurem ootus, ehk siis Teeme Ära tiimi mõtteinkubaator – modereerimas Piret Dubout (endine Mürk) EMT-ist. Kahjuks on see täpselt ühel ajal mobiiliturunduse töötoaga… 😦 Ei teagi nüüd, kuidas end ära jagada – või keda Mobi ettekannet kuulama manguda. * Aga üldiselt on Pärnu Turunduskonverents 2009 mõnna. Mulle meeldib. Isegi väga.

Hähh, veel on:

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: